Tiedottaminen päättyy Ylä-Kainuu ja Kainuun Sanomat -lehdissä

Puolangan seurakunnan tapahtumailmoituksia ei julkaista enää huhtikuun jälkeen Ylä-Kainuu ja Kainuun Sanomat -lehdissä.

Puolangan seurakunnan tapahtumailmoituksia on julkaistu Puolanka-lehdessä, Ylä-Kainuu-lehdessä ja Kainuun Sanomat-lehdessä. Lehdet ovat julkaisseet seurakuntien tapahtumailmoituksia maksutta. Lisäksi seurakunta tiedottaa tapahtumista nettisivuilla www.puolanganseurakunta.fi ja  jumalanpalveluksen yhteydessä kerrotaan seuraavan viikon tapahtumista.

Ylä-Kainuu-lehti ja Kainuun Sanomat-lehti ovat päättäneet muuttaa seurakuntien tapahtumailmoittelun maksulliseksi 1.5.2024 alkaen. Maksullisuudesta tiedotettiin seurakuntia helmikuun lopussa. Ilmoitusmaksuihin ei ole varauduttu talousarviossa ja ne kaiken kaikkiaan olisivat huomattavan suuret. Kirkkoneuvosto päätti, että seurakuntauutisten julkaiseminen päättyy 30.4.2024 Ylä-Kainuu ja Kainuun Sanomat -lehdissä. Jatkossa seurakuntauutiset julkaistaan Puolanka-lehdessä ja seurakunnan nettisivuilla www.puolanganseurakunta.fi. Jumalanpalveluksessa kerrotaan myös poimintoja seuraavan viikon tapahtumista. Lisäksi voidaan tarvittaessa laittaa ilmoituksia ilmoitustaululle ja kunnan infotauluille.

2024-04-15 11:27:34.0