Harsokukkia

Monipuolista toimintaa

Puolangan seurakunnassa on monipuolista toimintaa, jossa tarvitaan seurakuntalaisten osallistumista. Vapaaehtoistoimintaan osallistuva saa mielekästä tekemistä itselleen ja saa toimia seurakunnan  ja lähimmäisten hyväksi.

Jumalanpalveluksissa tarvitaan tekstinlukijoita ja kolehdin kerääjiä. Kirkkokahveja laitetaan myös vapaaehtoisvoimin.

Seurakunnan musiikkitoiminnassa mahdollisuudet ovat monet. Voit tulla laulamaan kirkkokuoroon tai muihin lauluryhmiin. Voit tulla soittamaan jumalanpalveluksiin ja muihin tilaisuuksiin. Kysy kanttori Elisa Ojalalta p. 050 5141 080.

Vapaaehtoisia ohjelmansuorittajia tarvitaan kerhoihin ja hartauspuhujia tai esilaulajia laitosvierailuihin. Kirkkoherra Hannes Seppänen opastaa sinua näihin tehtäviin mukaan. p. 050 5141 075.

Hautausmaiden ja kiinteistöjen hoidossa järjestetään joskus erityisiä talkootapahtumia, johon kutsutaan mukaan. Kysy lisää Voitto Karhulta.

Lähetystyön vapaaehtoiset järjestävät kahveja, kirpputoritapahtumia, myyjäisiä ja ateriapäiviä. Pilkkikilpailujen järjestäminen maaliskuussa ja markkinakahvit syyskuussa on kova ponnistus leipojille ja myyjille. Yhteisvastuukeräykseen tarvitaan lipaskerääjiä ja muihin tapahtumiin  järjestelijöitä. Halutessasi mukaan ota yhteyttä diakoni Marja Heikkiseen p. 050 5141 077.