Ystävän kahvila

Seurakuntasalissa maanantaiaamuisin klo 10 kokoontuu yhteen ystävänkahvilan porukkaa. Kahvilan toiminta toteutuu pitkälti vapaaehtoistyöntekijöiden vastuulla. He laittavat kahvit ja hoitavan arpapöytää. Kaksi vapaaehtoista aina vuorollaan on töissä. Ohjelmassa kahvittelun ja arpojen oston lisäksi on muuta osallistujien omaa ohjelmaa mm. runoja, lauluja, lukukappaleita ja muisteluksia elämän varrelta.

Seurakunnan työntekijät pitävät vuorollaan hartaushetken kahvilassa. Lisäksi pyritään saamaan ns. kiikkutuolivieraita kertomaan oman elämän tarinaansa ja muistoja elämän varrelta. Ystävänkahvila on kaikille avoin tilaisuus. Vapaaehtoisen kahvirahan ja arpajaisten tuotto menee kevätkaudella yhteisvastuukeräyksen hyväksi ja syyskaudella lähetystyön tukemiseen.