Kirkkovaltuusto valitsi puheenjohtajat ja kirkkoneuvoston jäsenet

Kirkkovaltuusto järjestäytyi kautensa ensimmäisessä kokouksessa 2.1.2023.

Puolangan seurakunnan uusi kautensa aloittanut kirkkovaltuusto piti järjestäytymiskokouksensa 2.1.2023.

Kokouksessa valittiin kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi Leena Jokinen vuosille 2023-2024, varapuheenjohtajaksi Terttu Herukka ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi Johanna Juntunen. Kirkkoneuvoston jäseniksi valittiin Marja Gripenberg, Jarkko Kyllönen, Tauno Mäkeläinen, Juha Nuorala ja Tiina Rajala.

Kirkkoneuvoston jäsenille valittiin henkilökohtaiset varajäsenet: Marja Gripenbergin varahenkilöksi Jaana Kemppainen, Jarkko Kyllösen varahenkilöksi Juho Karhu, Tauno Mäkeläisen varahenkilöksi Esa Räihä, Juha Nuoralan varahenkilöksi Martti Köngäs sekä Tiina Rajalan varahenkilöksi Terttu Herukka.

Diakoniatyön johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Terho Väisänen ja jäseniksi Hannele Heikkinen, Juho Karhu, Jaana Kemppainen ja Tiina Rajala sekä varajäseniksi Terttu Herukka, Marjatta Mikkonen ja Arto Korkatti.

Lähetystyön johtokunnan puheenjohtajaksi valittiin Ilmari Aho ja jäseniksi Marja Gripenberg, Sirpa Siira, Arto Korkatti ja Martti Köngäs sekä varajäseniksi Riitta Moilanen, Johanna Juntunen ja Esa Räihä.

2023-01-03 15:28:00.0